Ik heb veel ervaring met paarden en allerlei huidproblemen gezien door de jaren heen.
Nu hebben mijn paarden weinig last van mok maar twee jaar geleden met de exrtreme natte periode in de winter waren er ook verschillende die mok hadden en dit onder de kogel helemaal rond overal kleine korstjes.
Wetende dat er vele onaangename zalfje en middeltjes zijn ging ik toch op zoek naar iets nieuws.
Ik heb mij toen EFRATA MOK MOUSSE aangekocht.
ik was echt verrast van de zachte en aangename geur alleen al. Het is ook een niet vettige zalf welke dus makkelijker verwijderd/verdijnt uit de vacht. Ik had een hekel aan al die vettige zalfje omdat dit in de vacht blijf en het daarna vol zand blijft hangen, in het winter seizoen zeker niet aangenaam en als je dan dagelijks terug moet smeren schuurt het zand ook nog een en wordt de behandeling zeker niet aangenamer.
Je heb ook na enkele dagen al een duidelijk resultaat! Ik smeerde wel voldoende en goed tegen de haren in. De eerste zalf die echt werkt, bij mijn paarden dan toch.
Sindsdien heb ik meer mensen dit aangeraden en heb hier steeds positieve reactie's op gehad.
En een bijkomende reden waarom ik fan ben van deze zalf is omdat ze op basis van natuurlijk producten is gemaakt!
Als je hier zoekt op bokt onder Efrata Mok Mousse dan ga je hier zeker reactie's tegen komen.
Nu moet je wel zeker zijn van de mok, er zijn ook andere aandoeningen als schimmels dus een foto zou handig zijn.
Mok kan wel het hele jaar door voorkomen. Meestal wordt dit RASP genoemd in drogere periodes van het jaar en bij Rasp is er ook dikwijls sprake van korstjes op het pijpbeen.
Laatst bijgewerkt door vayake op 14-06-15 11:32, in het totaal 2 keer bewerkt