Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

freeride schreef:Max 15% deet kun je met mate gebruiken.bij kruidvat heb je antimugspray 9,5% voor kids,gebruik ik op buik en benen af en toe tegen knutten,gaat goed,probeer klein beetje onder de buik en kijk of er reactie komt,pas op met voorbenen,daar wrijven ze makkelijk hun ogen en neus langs.
Leentje_P schreef:Standaard potje van de kruidvat of de etos krijgt mijn paard gewoon op de staart en manen gesmeerd.
Enige dat helpt tegen zomereczeem om het tijdelijk (tijdens een rit of als je ze even zonder deken moet laten staan) helpt
mijnoe213 schreef:Leentje_P schreef:Standaard potje van de kruidvat of de etos krijgt mijn paard gewoon op de staart en manen gesmeerd.
Enige dat helpt tegen zomereczeem om het tijdelijk (tijdens een rit of als je ze even zonder deken moet laten staan) helpt
Dat klinkt nou nog eens als muziek in m'n oren. Gebruik je dan spray of crème?
Langs de hals, en bovenop de maantop. Helpt prima tegen dazen tijdens het mennen. En als het écht dazenseizoen is smeer ik gewoon overal een beetje. Nu is het wel zo dat ik ze dan na het mennen goed afspoel, dus ze kunnen er niet aan in principe. Hoe dat zit durf ik je niet te vertellen
badeendje schreef:Ben hier zelf ook wel benieuwd naar, paard is ontzettend panisch voor de spray maar wordt wel helemaal lekgeprikt. Deetstick lijkt me ideaal. Mensen die deet gebruiken, gebruiken jullie lotion of stick?