glucosamine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bam16

glucosamine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 21:03

Hoi vraag me af bestaat er ook een glucosamine extra sterk.
Zo ja welke.
Heb tijdje pharma horse gebruikt.
Wil graag weten welk snelste resultaat bied

Galatino

Re: glucosamine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 08:11

Je kan Glucohorse eens proberen :) Daar zit een grote hoeveelheid werkende stof in

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:20

nog beter: horseflex !

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 04:21

Kunnen jullie ook omschrijven waarom jullie die merken aanraden?

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:30

lees zelf maar even:
http://www.horseflex.nl/glucosamine-paard/

superspul, geen rare toevoegingen maar zuivere glucosamine en msm. onze 3 senoioren doen het er heel goed op en het was zelfs een wereld van verschil na 3 weken! (nee ik heb er geen aandelen in)

een aanrader dus om te proberen

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:00

Hier nog een tevreden gebruiken (nouja, mijn paard dan ;) ) van Horseflex! Ik heb een hoop uitgeprobeerd, en ofwel werkte het niet (zag geen verschil in wel/niet voeren) ofwel at mijn paard het niet omdat het vies rook en/of smaakte. (proef het eens: sommige supplementen zijn echt heel smerig, vind ik wel logisch dat ze het niet lusten!).
Horseflex smaakt alleen licht ziltig, dus wordt prima gegeten. Ik merk duidelijk verschil bij mijn oudere paard, en beveel het geregeld aan aan cliënten (ben dierenfysiotherapeut en paardenchiropractor). Ook zij merken duidelijk verschil. En qua prijs is dit nog een van de goedkoopste supplementen. Ik doe met een pot een maand en dat kost me iets van 23 euro. Ik heb er ook geprobeerd die bijna het viervoudige kostten en niks deden. De duurste is dus niet altijd de beste!
Ze hebben ook andere supplementen. Kijk eens op hun site anders. Ze reageren overigens snel en duidelijk op mails met vragen, vind ik persoonlijk ook erg fijn. Succes! Hopelijk werkt het voor jouw paard ook goed. En nee, ik heb ook geen aandelen. :)

Galatino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:15

Ik heb glucohorse nog niet gegeven, wel Arti-Gold (dat héél duur is: ik geloof 80 euro voor 1 of anderhalve kilo). We waren door de prijs op zoek naar iets anders en vergeleken met Arti-Gold zit in glucohorse meer werkende stof, dus zou denk ik wel meer resultaat geven. Arti-Gold hielp bij hem trouwens ook wel meteen, hij liep echt direct soepeler, en het is ook wel lekker denk ik. Volgens mij smaakt het een beetje naar appeltjes (zo rook zijn adem toch haha) :Y)

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:21

Marstall glissando!

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:52

Hoe geven jullie het aan je paard? Als ik het door het voer meng dan haalt mijn paard haar neus op... moet ik dan toch iets van slobber maken? Een appel uithollen ook al geprobeerd maar nu eet ze dus geen appels meer of kijkt ze met een scheef oog of er niks in zit. :')

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:24

niet meteen de hele dosering maar heel langzaam beginnen met een klein snufje dan elke dag iets meer zodat je paard aan de smaak went.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:25

Ik gebruik Joint Supplement van Joint Saver.
1.5 kilo kost bij Emmeloord ruim €145 maar wanneer je het bij VetUK besteld in Engeland betaa je hetzelfde voor 2.5 kilo!
Dit is het enige wat bij mijn paard werkt.
Heb er al verscheidene uitgeprobeerd en deze werkt imo het beste voor mijn paard.
Ik gooi het door de slobber.