Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eet hij wel goed?
Natural_S schreef:Ok zal hooi dan verdubbelen voor voorlopig.
Want bij me op stal zeiden ze dat hooi voldoende was, maar hooi kan nooit teveel zijn bij een mager paard..
En ja hij eet altijd alles op ligt nooit wat over

Natural_S schreef:Hij is nooit echt een dik paard geweest maar heeft nooit zoals nu gehad dat je zijn ribben kunt tellen. Oorzaak weet ik zelf niet precies of het de verandering van weide/paddock naar stal is. Of dat het bloedwormen zijn? Of ik weet niet wat.
Hij krijgt per dag toch 4-5 plakken hooi weet niet precies hoeveel kg dit is, maar heb gevraagd aan een meisje bij ons op stal en zei geeft hetzelfde , terwijl haar paard veel groter en energieker is
En het is toch altijd een flinke berg hooi. En ontworming heeft hij 3 weken geleden gehad. En ik rij nu niet meer zo intensief omdat hij me iets te mager is , zet hem dan liever op de weide.
En de reden van verhuizing was om financiële redenen en een stuk korter bij huis.
Ik zit met school dus ben om 4 uur op stal en dan staat hij toch tot half 6 - 6 buiten maar soms ook gewoon in paddock en minstens 3 dagen staat hj van 11-12 u tot 6-7 u buiten op wei