Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben er klaar mee, elke winter weer die zorgen en het doet mij ook pijn om haar pijn te zien lijden.. En dan laat ik haar liever gaan als ze nog goed is in een droge wei i.p.v. dat ik haar in de modder/ in een plas moet laten inslapen..Shanna schreef:Mijn ouders weten dit, en zien dit ook. Paarden staan bij hun aan huis, en we hebben in de winter al rubberen matten over de modder liggen zodat ze makkelijker naar het droge stuk kan lopen. Echter hebben wij niet genoeg matten om de hele modder te bedekken..

Shanna schreef:Het is dus zo dat de dierenarts het op dit moment met mijn vader eens is
En omdat ze wel eens slechtere winters gehad heeft vind mijn vader het de afgelopen 2 winters wel meevallen (zolang ze maar duivelsklauw krijgt). Het paard staat echter al 4 jaar met pensioen vanwege haar been, en ze kost wat dat betreft alleen maar een hele boel.
Shirley schreef:Shanna schreef:Het is dus zo dat de dierenarts het op dit moment met mijn vader eens is
En omdat ze wel eens slechtere winters gehad heeft vind mijn vader het de afgelopen 2 winters wel meevallen (zolang ze maar duivelsklauw krijgt). Het paard staat echter al 4 jaar met pensioen vanwege haar been, en ze kost wat dat betreft alleen maar een hele boel.
Ja, en?
Dieren kosten nou eenmaal geld...
Dat mag niet de reden zijn om haar leven te stoppen!