Alvast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

stoer schreef:Eerste wat in me op komt is wormen... Is er geen andere Da die langs kan komen? Week is wel erg lang
Gea99 schreef:Als er verder niets bijzonders is; Volgende week kan ook dinsdag zijn. Als je nu de veearts laat komen, betaal je weekend tarief. En maandag is het pinksteren.
Heeft ze geen last van wormen?
saskiakefie schreef:Hoe ziet de staart eruit? Misschien heeft ie daar gwn jeuk aan als ie nergens anders tegen aan kan schuren?
linky1997 schreef:stoer schreef:Eerste wat in me op komt is wormen... Is er geen andere Da die langs kan komen? Week is wel erg lang
Ontworming heef tze nog maar recent gehad, dus die vonden we niet echt een optie....
Is geen week hoor, maandag komt die langs. Een andere DA is niet echt een optie aangezien Fleur al wat problemen heeft gehad een hij haar heel goed kent en zij hem vertrouwt. Andere DA's zou ze een trap geven...
ellepel schreef:Kom ik weer aan met mijn gras vraag...
staan ze al in het gras?
Ik zie namelijk ook erg vaak dat voorjaarsgras best wel wat jeuk kan geven en dan gaan ze zeker na het rollen even lekker met hun kont over de grond
Nouvel schreef:zomereczeem of wormen zou ik het eerste aan denken...
misschien staart en billen even wassen met een middeltje tegen eczeem?
dat kan nooit kwaad.
en als de dierenarts komt kun je mest- en bloedonderzoek laten doen als die er zo niet uit komt.