trillende spieren, magnesium tekort?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DaraBariton

trillende spieren, magnesium tekort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 09:22

Wie weet er wat meer van? Mijn paard nu 2x met trillende spieren zien staan achter en voorbenen en bij de buik. De eerste keer was vorige maand en de tweede gister. Heel raar gezicht! Dit duurde 10 minuten toen was het weg. Verder geen rare dingen kunnen ontdekken. Na wat gezocht te hebben op Google kwam ik uit op een mogelijk magnesium tekort. Wat opzich niet eens zo raar zou zijn aangezien ze nu alleen nog maar gras krijgt. (Na het werk krijgt ze nog krachtvoer bij)

Vraag me af of er mensen zijn die dit herkennen of wat meer kunnen vertellen hierover. Mochten jullie meer willen weten kan dat ;)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:08

Beste is toch contact opnemen met je veearts hoor.
kan ook iets anders aan de hand zijn.
vitamine E tekort zou kunnen , trillen op de achterhand kan lichte spierbevangenheid zijn.
toch even daar info vragen :j

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 11:05

Bedankt :)

Ik hou het goed in de gaten mocht ik het niet vertrouwen dan bel ik natuurlijk (voor ik bokt over me heen krijg :p )

Maar vond het zo apart verder niks vreemds op te merken aan mijn paard ze stond er goed bij. Ben er nu ook weer en zie niks raars. Ook geen getril.

Misschien had ze het toch koud. Stond zonder deken.ze staat nu 24/7 op het land