Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ierusju schreef:Weet je ook zeker dat hij het zand opeet, of dat hij hele kleine grasjes probeert op te eten? Heb je al eens mest in een doorzichtige zip lock zakje gedaan met water, schuin ophangen en dan kijken hoeveel zand er in zit?
Ik las laatst dat onder hard werkende paarden eigenlijk alleen de endurance- en draf- en renpaarden vallen.
anoniempje1 schreef:@SuzanH Ik kan wel kuil ophangen maar hij mag nu echt niet dikker worden... Nu hij weer op de wei staat krijgt hij al een aardig grasbuikje...
@Ginger1991 Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken! Maar als het de beschrijving zo lees dan zal ik de biks moeten vervangen enkel voor de vitalcomplete. Ik geef het er liever bij (evt. in lagere gift) , maar ben bang dat hij dan misschien teveel van bepaalde vitamines binnenkrijgt en dat is natuurlijk ook weer niet goed...
@sadekeshia Dat weet ik bijna heel zeker. Hij gaat altijd met plezier naar de paddock, speelt graag met zijn vriendjes en is dan ook echt niet blij als ik hem eraf kom halen.