Ik ben net bij mijn pony geweest om te rijden. Toen ik zijn binnen voorbeen poetste toen zag ik een klein wrat achtig iets. Mijn pony heeft vanuit zijn verleden geen haar meer bij zijn oksels. Er is vroeger met een touw tussen de benen gereden wat mogelijk schuurde. Ik heb alle 2 de topic's gevolgt. Vandaar dat ik hier aan moest denken. Het is vrij klein maar verder niet open of iets. Hij lijkt er ook geen pijn aan te hebben en ik mag er gewoon aan komen. Na 20 mei kan de DA komen (mocht je de reden willen weten pb maar) dan laat ik hier absoluut naar kijken! Ik ben wel iemand die iets ziet of leest en ik zie dit bij mijn pony denk ik dat mijn pony dit ook heeft. Maar dit lijkt er wel heel erg op. Hij is misschien nu 3 mm bij 3 mm. Ik hou het nu in de gaten als het groeit is het niet goed. Ik heb momenteel geen foto maar ik zal deze morgen maken. Ik ben nu best bang dat dit dus is waar ik bang voor ben..... Wat is een sarcoid precies? Ik dat bokkers mij kunnen helpen en mij gerust kunnen stellen. Ik hoop vooral dat na de foto hier te plaatsen ik meer kan weten....... Mijn moeder denkt niet meteen het ergste maar ik dus wel omdat ik dit mijn maatje niet gun!
bedankt voor het lezen!
ik wacht idd eerst de DA af. het is geen wondje geweest want het is 100% zeker niet open geweest. ik kom iedere dag. ik heb er nooit zo op geled maar vanmiddag in het licht zag ik het ineens. nou ja, 3x3 mm zal het niet zijn wss iets groter maar net een wratje wat half in half op de huid ligt. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen