Voor mijn bachelor in de agro en biotechnologie met als afstudeeroptie dierenzorg ben ik op zoek naar mensen die paarden hebben met rotstraal om mijn enquete in te vullen.
Mijn enquete gaat over de invloed die de huisvesting heeft op rotstraal bij paarden. In mijn thesis toets ik de theorie tov de uitslagen van mijn onderzoek.
Nu heb ik reeds veel reactie op mijn enquete gekregen maar deze zijn voornamelijk van paarden zonder rotstraal. Daarom even een oproep dat enkel mensen die een paard hebben MET rotstraal deze invullen.
een tweede mogelijk is als uw paard ooit last heeft gehad van rotstraal de enquete in te vullen naargelang hij toen op stal ed stond.
Mijn paard heeft er geen last meer van, maar heb hem wel ingevuld voor je.
Jessica_R
Geplaatst: 13-05-15 13:35
Heb m voor je ingevuld!
liedjuh2
Geplaatst: 13-05-15 13:36
Ik heb hem ingevuld. Hij heeft wel last van rotstraal, maar heb een manier gevonden om zijn hoeven gezond te houden. Wel is het zo dat zodra ik daar mee stop, hij gelijk weer meer last krijgt.
bedankt allemaal, ik heb er zelf ook eentje die vanaf ik stop met ''behandelen'' er direct weer last van krijgt. Mijn andere merrie had vroeger extreem veel last van rotstraal maar sinds ze op de weide staat op pensioen zijn haar hoeven kurkdroog. Dat is eigenlijk de inspiratie achter mijn onderzoek geweest