Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xBontfire schreef:Is het paard al wat ouder?
Ik ken verschillende paarden die dit hebben, maar dat komt eigenlijk door ouderdom. Het is het gewricht wat je hoort 'knakken' net als dat jij je vingers kunt kraken. Er zit waarschijnlijk vocht in het gewricht wat dit geknak veroorzaakt, dit kan dus geen kwaad.
Gaat het weg als het paard opgewarmt is?
Edit; echter wil ik wel even bij vermelden dat ik ook geen expert ben, alleen ik heb het nog bij geen enkel paard meegemaakt dat het wel kwaad kon.
xBontfire schreef:Is het paard al wat ouder?
Ik ken verschillende paarden die dit hebben, maar dat komt eigenlijk door ouderdom. Het is het gewricht wat je hoort 'knakken' net als dat jij je vingers kunt kraken. Er zit waarschijnlijk vocht in het gewricht wat dit geknak veroorzaakt, dit kan dus geen kwaad.
Edit; echter wil ik wel even bij vermelden dat ik ook geen expert ben, alleen ik heb het nog bij geen enkel paard meegemaakt dat het wel kwaad kon.
Brainless schreef:xBontfire schreef:Is het paard al wat ouder?
Vingers kakken komt door gas.. niet door vocht. En kan geen kwaad, het heeft nl niets met slijtage te maken.
Zolang een paard niet stijf/stram loopt als hij "koud" is, is er niets aan de hand.