Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elenaMM77 schreef:het kan geen kwaad..
maar om heel eerlijk te zijn, ik vind je behoorlijk aan de lange kant voor deze pony..
ik weet echter (via via via via via via pb .. je kent het roddelcircuit wel) dat je een zeer goede zit hebt..
hierdoor zal je lengte haar niet in onbelans brengen.. iets dat iemand anders met jouw lengte op deze pony zeker wel zal doen..
persoonlijk, vind ik het ook niet zo'n super plaatje (duikt vast weg voor de vliegende comments). Het geeft een beetje het gevoel van iemand die haar pony ontgroeid is en toch graag met haar aan de slag blijft.
maar al met al.. het maakt feitelijk niet uit wat ik vind als ik je zou tegenkomen toch.. zou het sowieso niet zeggen tenzij je echt een storing in de balans vormt en dan nog op een vriendelijke manier.. Zolang ze fijn kan lopen met jou als ruiter dan kan in jouw specifieke geval het nog wel (net).
marleen_a_a schreef:Je vraagt om een eerlijke mening dus ik ga niet ``jou maar op je gemak stellen``.
Ik vind dat het kan , maar het is geen mooi plaatje.
Dat de pony er last van heeft kan ik me niet voorstellen, tenzij je gewoon niet meegaat in zijn bewegingen maar dan heb je dat ook bij iemand die veel kleiner is.
Onaardig gezegd, als jij nu 20 kilo zwaarder (en dus iets meer vetrolletjes) zou zijn dan , alle, stap dan maar af.
Voor het oog is het minder , maar niet dat ik vind dat je er mee op moet houden. Ik denk echt dat het gewoon kan.
Ik vind het plaatje ook niet mooi maar dat is toch niet erg.
het plaatje vindt denk ik ook
Ik laat wel elk jaar haar lichaam, spieren