Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
maralyn schreef:Novocam werkt een aantal uur.
Het is een koortsremmer en ontstekingsremmer.
Wij hebben standaart een dichte fles in de kast staan, gezien het dezelfde werking heeft als paracetamol.
Is er dan iets, bel ik de DA en vraag ik of ik het mag gebruiken.
Zo ja. dan heb ik het tenminste staan.
Casarell schreef:Maar novacam is een ontstekingsremmer..
Stel dat je paard dus ergens een ontsteking en jij geeft het alleen wanneer zijn temperatuur te hoog wordt, blijft de ontsteking rommelen..
Wil je een ontsteking de kop indrukken, zal je het toch met bepaalde interval moeren geven.
geerke schreef:kimberly1995 schreef:Waarom gaat de DA niet kijken waarom je paard koorts heeft? Lijkt me een stuk logischer. Paard krijgt niet zomaar koorts..
begrijp ik ook niet,koorts heeft een oorzaak.Bloed af laten nemen en dan eens kijken of daar iets in te vinden is.Dit duurt te lang.
kimberly1995 schreef:geerke schreef:begrijp ik ook niet,koorts heeft een oorzaak.Bloed af laten nemen en dan eens kijken of daar iets in te vinden is.Dit duurt te lang.
Je moet iets aan de oorzaak van de koorts doen inderdaad, niet alleen koortsverlagers geven.. Beetje symptoombestrijding zo. Verder neem ik jou niks kwalijk hoor TS, jij luistert ook alleen naar de DA. Maar in mijn ogen zou je DA toch beter moeten weten dan dit..
Kyrseltje schreef:kimberly1995 schreef:
Je moet iets aan de oorzaak van de koorts doen inderdaad, niet alleen koortsverlagers geven.. Beetje symptoombestrijding zo. Verder neem ik jou niks kwalijk hoor TS, jij luistert ook alleen naar de DA. Maar in mijn ogen zou je DA toch beter moeten weten dan dit..
Nouja hij blijft uitgaan van dit virus.. Snap waar de vragen vandaan komen, maar vertrouw opzich wel op mijn DA. Die hebben we al jaren. Maar wanneer het woensdag nog niet over is, dit is één dag dit geef ik hem nog, ga ik zeker voor bloedprikken en verder onderzoeken.