Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwerte schreef:Waarom open je een tweede topic over dit onderwerp? Waar sowieso al honderden topics over zijn?
Als je serieus bent, zou je ons een plezier doen door even de regels van het forum door te lezen. Dan weet je namelijk ook dat je niet zomaar overal topics moet openen. Dit is geen vraag voor medisch en ook niet voor forumzaken. Daarbij zijn er al zooooooveel topics over dit onderwerp dat een nieuwe openen sowieso al niet gewenst is. Gebruik de zoekfunctie dus eerst even, dan vind je antwoorden genoeg.
bertbart schreef:Zwerte schreef:Waarom open je een tweede topic over dit onderwerp? Waar sowieso al honderden topics over zijn?
Als je serieus bent, zou je ons een plezier doen door even de regels van het forum door te lezen. Dan weet je namelijk ook dat je niet zomaar overal topics moet openen. Dit is geen vraag voor medisch en ook niet voor forumzaken. Daarbij zijn er al zooooooveel topics over dit onderwerp dat een nieuwe openen sowieso al niet gewenst is. Gebruik de zoekfunctie dus eerst even, dan vind je antwoorden genoeg.
heb ik gedaan! niks gevonden
KittyDylan schreef:Als er getemd word kijkt een moderator even naar het toppic. De vorige bedoelde wellicht dat het verplaatst moest worden (door een moderator).
Ik las in een ander topic dat het mini Shetjes zijn waar je niet mee reed?
Hoe groot en hoe zwaar ben je?
Finliox schreef:Minder dan 1.60m? Dan zou je evengoed 1 meter kunnen zijn![]()
Maar met 42 kg zou ik sowieso niet meer op een shetlander stappen.