Pony te mager!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emelie5

Pony te mager!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 15:29

Ik zit hier wel iets langer mee, maar ik móét het aan jullie vragen.
Wat kan ik het beste doen??
Mijn pony (haflinger) is denk ik toch echt te mager. Je kunt de ribben makkelijk voelen en als ze ook maar ietsje krom staat, kun je ze ook zien. We hebben ook slobber geprobeerd, maar toch moeten er weer wat vetjes op haar ribben komen. Hebben jullie tips? Ik wil heel graag dat ze weer "normaal" is. :(

Ps. We hebben haar ook al ontwormingsmiddel gegeven!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:38

Heb je een foto? Het voelen van ribben is niet slecht hoor. Je moet ze juist kunnen voelen zonder al te veel druk te moeten zetten anders zijn ze juist te dik.
Staat het paard verder op het land? Want het gras begint te groeien. Het is niet verkeerd dat ze wat "schraal" de zomer in gaan.

Mizora

Re: Pony te mager!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:41

Als ze het gras op gaat zou ik er nog heel even niets aan doen. Maar waarmee heb je haar ontwormt?

Emelie5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 15:44

Tigra_ schreef:
Heb je een foto? Het voelen van ribben is niet slecht hoor. Je moet ze juist kunnen voelen zonder al te veel druk te moeten zetten anders zijn ze juist te dik.
Staat het paard verder op het land? Want het gras begint te groeien. Het is niet verkeerd dat ze wat "schraal" de zomer in gaan.

Ik moet even kijken naar een foto of een foto maken alleen heb ik geen idee hoe ik er een foto op moet zetten :+