Alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Dierenarts bellen vind ik nu nog niet nodig, de huid is vrij rustig en ze lijkt er geen last van te hebben. Als dat veranderd of iemand hier het herkent als iets waar wat aan gedaan moet worden bel ik natuurlijk wel meteen.
Barbulet schreef:Azmay schreef:Dierenarts bellen vind ik nu nog niet nodig, de huid is vrij rustig en ze lijkt er geen last van te hebben. Als dat veranderd of iemand hier het herkent als iets waar wat aan gedaan moet worden bel ik natuurlijk wel meteen.
Maar het is al veranderd zeg je, toch? De plek is groter geworden?
kitlover schreef:Heb je het al een keer flink gewassen met betadine? Het zou best kunnen zijn dat het vliegen-eitjes zijn of zo iets.
Rizette schreef:Dazen zijn er nu nog niet . Muggen zou wel kunnen , maar dan wordt je paard constant geprikt ? Reageert ze daar niet op ?
barrymuis schreef:Rizette schreef:Dazen zijn er nu nog niet . Muggen zou wel kunnen , maar dan wordt je paard constant geprikt ? Reageert ze daar niet op ?
Jonge kleine daasjes wel.
Dat spul begint nu langzaam uit te komen met dit weer.
1 paard is gevoeliger dan de ander daar voor.
Soms hebben paarden dat ook voor op de borst waar de haargroei bij elkaar komt daar willen ze ook wel eens graag zitten.
barrymuis schreef:Rizette schreef:Dazen zijn er nu nog niet . Muggen zou wel kunnen , maar dan wordt je paard constant geprikt ? Reageert ze daar niet op ?
Jonge kleine daasjes wel.
Dat spul begint nu langzaam uit te komen met dit weer.
1 paard is gevoeliger dan de ander daar voor.
Soms hebben paarden dat ook voor op de borst waar de haargroei bij elkaar komt daar willen ze ook wel eens graag zitten.