Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
deed ook niets met merries oid maar nu kan ik hem losgooien met alles en iedereen. Aangezien ik er toch niet mee wilde dekken vond ik het onzin om hem "voor mijn plezier zeg maar " hengst te houden
Maar blijkbaar twijfel je, anders had je dit topic niet gestart...... Toydoll schreef:Alsof elke hengst altijd een probleem wordt, Nederland is zo krom als het om hengsten gaat. T zijn gewoon paarden hoor, het worden niet ineens roofdieren XD
Mijn hengstje staat ook gewoon naast merries en ik heb er geen problemen mee nog. Mocht dat ook nooit komen, blijft hij lekker hengst. Waarom zou ik zijn hormoonhuishouding in de war gaan zitten schoppen als het nergens voor nodig is?
Maar goed als je wil castreren, dan castreer je toch?Maar blijkbaar twijfel je, anders had je dit topic niet gestart......
marionblo schreef:Er zijn zat merries die 's winters ook hengstig worden. Voor ons dan misschien minder duidelijk zichtbaar, maar een hengst herkent ze echt wel.
Pacific schreef:Ja, dat klopt. Ik had bij een groter paard makkelijker de keuze gemaakt te laten castreren, denk ik. Mocht hij gek gaan doen, verwacht ik wel dat ik de mogelijkheid heb hem op zijn plaats te zetten. Staat jouw hengst alleen?