Ze heeft naast flinke spuitplekken, sinds vandaag allemaal kleine en wat grotere bulten op het lijf.
Ik heb de DA al gebeld en ze bellen me hierover terug.
Maar ik ben toch even benieuwd of iemand het kent ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
friesiszwart schreef:Volg dit even:
mijn paarden hebben vorige maand de jaarlijkse enting gehad en ik zie een bult (ter grote van een knikker) op de plek van enten. Als je eraan komt merk ik dat het paard dit niet fijn vind.
Mareintje schreef:friesiszwart schreef:Volg dit even:
mijn paarden hebben vorige maand de jaarlijkse enting gehad en ik zie een bult (ter grote van een knikker) op de plek van enten. Als je eraan komt merk ik dat het paard dit niet fijn vind.
Hoi FriesisZwart,
Jouw paard heeft last van een ent reactie. Soms kunnen die wel zo groot worden als een kleine voetbal, maar ze zijn niet ernstig - alleen vervelend. Als het goed is gaat dit binnen een dag of twee drie weg. Als dat niet zo is, moet je je DA even bellen. Hij kan hem dan iets geven om de zwelling te verminderen. Als je paard er last van heeft met eten (nek buigen) dan kan je volgende keer vragen of de DA de enting even in de bilspier zet.