paard zijn zaakje is dik.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

paard zijn zaakje is dik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 15:08

Hallo!
ik maak dit topic ook mede voor een vriendin van mij. We staan op de zelfde stal met beide een ruin. Haar ruin stond te plassen en zij vroeg of ik even kwam kijken. Zijn penis is heel dik! Echt niet normaal! De koker zelf niet. Ze heeft hem nu een half jaar. Ik heb al eerder gezegt dat ze de koker eens schoon moet spuiten/maken. Het is gewoon niet normaal dik! Als hij plast dan hang hij er ook maar een klein stukje uit. Ik heb geen foto. Ik was al aan een infectie aan het denken. Maar haar ouders denken dat dit wel weg trekt....... heeft iemand soortgelijken ervaringen?
groetjes!

Sim

Re: paard zijn zaakje is dik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:28

Als hij maar een klein stukje uitschacht kun je niet zien of zijn penis dik is. Je kunt wel kijken hoe gevoelig hij is. Mag je de buitenkant gewoon aanraken? Kijkt of er vieze luchtjes vanaf de koker komen. P

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 15:32

Ja een klein stukje bedoel ik meer mee dat hij er wel z'n 10 cm uit hing. Lang niet helemaal. Maar hij is echt helemaal dik vanaf het begin. Nee hij stinkt niet.

girly_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:33

Als hij plast.. plast hij dan met een normale straal? hoe is de kleur van zijn urine? Hoe is de geur? Hoe is de verdere conditie van het paard? Heeft hij koorts?

Met de informatie die je gegeven hebt kan ik niets zeggen, kan vanalles zijn en kan ook helemaal niets zijn!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:34

Laatst bijgewerkt door vuurneon op 28-03-15 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:36

Kun je niet aan de stalhouder vragen of hij eens kan kijken?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 17:53

vuurneon schreef:
Op bonen jacht dus :)

[VSW] Bonen (bij ruin/hengst) Hoe zien ze eruit?

Ik heb alles schoongemaakt en t zaakje was daarna gewoon weer maatje normaal. Niet de fraaiste klus, wel zo nu en dan noodzakelijk.

klopt doe ik bij die van mij wel maar heb ook al gezegt dat zij het ook maar eens moet doen.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 17:54

Shirley schreef:

hij kijkt iedere avond even naar hem ook omdat ie diarree heeft. tot nu toe niks over gehoord.

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 10:48

Zou toch de dierenarts even laten kijken. Die kunnen hem misschien met sedatie ook helemaal uit laten schachten, zodat de hele penis goed bekeken kan worden.
Heb weleens gezien dat een paard niet kon schachten omdat er een tumor op de penis zat. Is operatief verwijderd, maar lijkt me toch wel noodzaak om eens te laten kijken, zeker ook omdat de koker niet dik is.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 10:50

Oke zal het haar zetten. Je moet het meer zien als een soort dikke worst. Meestal zie je toch iets van vorm erin nu niet meer.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 10:51

Cas123 schreef:
Shirley schreef:

hij kijkt iedere avond even naar hem ook omdat ie diarree heeft. tot nu toe niks over gehoord.

hoe komt de diarree?
Dus de koker is niet dik,alleen zijn piemel?Als er sprake is van een infectie is de koker dik.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 10:57

De diarre hebben we geen rede voor. Ze dachten aan de brok want die kreeg hij vroeger niet. Is nu ook weg gelaten. Toen dacht ik dat het ook goed de overgang van 24/7 wei naar 12 uur wei per dag. Binnenkort weer 24/7. De da neemt ook geen bloed af reden waarom weet ik niet.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 11:01

Misschien een domme vraag maar een boon zit dus in de plasbuis? En die zwarte proppen uit de koker is weer wat anders?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 11:09

Vala schreef:
Misschien een domme vraag maar een boon zit dus in de plasbuis? En die zwarte proppen uit de koker is weer wat anders?

Ruimte om de uitgang van de plasbuis is waar die "boon" gaat zitten. Vellen en vies zwart smeerspul zit in de koker en op de penis zelf.
filmpje over lokatie boon:
https://www.youtube.com/watch?v=vDfxxzHzeDw