Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
2a54z6e45r6r schreef:Bij ons is luis vastgesteld (ik heb het bij mijn paard ontdekt), ik moest mijn paard behandelen de rest niet, terwijl hij zeker met 6 verschillende paarden in aanraking gekomen is. Nu is het 14 dagen terug en heb ik hem nogmaals behandeld maar binnen een week staan alle paarden weer samen op de weide. Is echt een onbegonnen zaak. In de kleuterklas zorgen ze toch ook dat elk kind met shampoo gewassen word als er luisjes zijn? Bij ons moesten de eigenaars het zelf onderzoeken en dan pas behandelen, maar tot zover ik weet is er geen ander geval 'officieel'. Ken het gevoel...
Hoop dat ik binnen een dikke week niet terug naar af ben.
jabot schreef:Ik snap het ook niet hoor! En tja die stalhouder is geen paardenmens, ze hebben koeien en doen die stalling er een beetje bij...
En die eigenaar van dat nieuwe paard is al helemaal zo'n onnozel type... Paardje zat ook helemaal onder de wormen... Helaas mag nog steeds elke willekeurige leek zomaar een paard kopen, of ze nu weten hoe ze het moeten verzorgen of niet.
Vervelende is dat m'n zus nu met de ellende opgescheept zit.. Hoop kosten en gedoe, en ze is zelf altijd zo zuinig op d'r paarden