Supplement geven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HarHar

Supplement geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 14:45

Hallo,

Mijn tinker heeft artrose en krijgt hiervoor lubrichon platinum (2 scheppen per dag). Ik geef dit gemixt met n beetje grasmix en wat water om het poeder op te lossen.

Nu gaat hij vlg maand naar het rusthuis en zal ik niet meer iedere dag naar hem toe gaan, dus zit ik een beetje van hoe moet ik het nu geven. Ik heb geprobeerd om er een papje van te maken en dit in een boterham te doen, nou dat was geen succes heb denk ik 5 boterhammen nodig per dag.

Heeft iemand een idee? Iets wat ik van te voren kan maken en wat makkelijk te geven is door de staleigenaar?

Groetjes Marieke

geerke

Re: Supplement geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 14:49

kan de staleigenaar dat ook niet even mengen dan,net zoals jij doet?Ik denk dat wel meer paarden daar poeders en pillen moeten hebben?
Je kunt het vragen,dat maakt het voor jou wat makkelijker.

Linnie050

Re: Supplement geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:32

Wat krijgt hij daar te eten?
Senioren slobber?
Dan kan het er zo doorheen.
Om
mengen met appelmoes en wat brokjes.
Vraag eens hoe ze het nu doen.
Je zegt rusthuis dus er zullen misschien wel meer paarden zijn die medicijnen krijgen.

ponypower12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:12

geerke schreef:
kan de staleigenaar dat ook niet even mengen dan,net zoals jij doet?Ik denk dat wel meer paarden daar poeders en pillen moeten hebben?
Je kunt het vragen,dat maakt het voor jou wat makkelijker.

De meeste rusthuizen doen dat denk ik wel, want oudere paarden hebben nou een maal meer verzorging nodig.