Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Of het exact hetzelfde is dat kan ik vanaf hier niet zeggen. Zij had als veulen eens klem gezeten tussen 2 muren en daardoor is het bot beschadigt (vertelden hun dierenarts). De merrie is gewoon 21 jaar geworden en heeft in de sport gelopen. Het bot zat er uiteraard maar, waar je het normaal kan zien zat een klein deukje.
) miste...was op de weide rakelings langs een boom gekoerst en heupkop dus foetsie. Toen de wonde genezen was, had hij aan 1 kant dus geen '' uitsteeksel'' meer aan die heup...was een eigenaardig zicht
Liep al Z en heeft daarna ook nog in de Z gelopen zonder problemen. Boompje1985 schreef:Liannevh schreef:Ik denk dat ze het darmbeen bedoeld. Die wordt vaak door de war gehaald met de heup.
Okee ik heb nog nooit van het darmbeen gehoord... Is dat een ander benaming of zo want toen ik anatomie paard op school had zat die er niet tussen zover ik weet???
Boompje1985 schreef:Liannevh schreef:Ik denk dat ze het darmbeen bedoeld. Die wordt vaak door de war gehaald met de heup.
Okee ik heb nog nooit van het darmbeen gehoord... Is dat een ander benaming of zo want toen ik anatomie paard op school had zat die er niet tussen zover ik weet???