Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
paardje47 schreef:De fysio kwam eigenlijk ook voor iets anders en ter controle. De tweede keer zou hij weer der vooruitgang komen checken. We hadden namelijk verwacht dat ze zou beteren wat ze helaas dus kwa rug niet heeft gedaan. Der bekken en flanken zijn juist wel goed vooruit gegaan.
Veder moet je ergens beginnen ookal was achteraf andere volgorde misschien handiger geweest. Ik ben ook zeker van mening dat dat achteraf handiger geweest was maarja het zij zo.
FriesWytske schreef:paardje47 schreef:De fysio kwam eigenlijk ook voor iets anders en ter controle. De tweede keer zou hij weer der vooruitgang komen checken. We hadden namelijk verwacht dat ze zou beteren wat ze helaas dus kwa rug niet heeft gedaan. Der bekken en flanken zijn juist wel goed vooruit gegaan.
Veder moet je ergens beginnen ookal was achteraf andere volgorde misschien handiger geweest. Ik ben ook zeker van mening dat dat achteraf handiger geweest was maarja het zij zo.
En wat is denk je de reden dat hij dat zegt. Katsjing, heeft hij weer wat extra verdient aan een klant die niet naar de dierenarts gaat met dit verhaal. Maar de fysio gelooft.
Hup naar de dierenarts met je paard. Ben je hoogstwaarschijnlijk minder kwijt dan dat je in totaal aan de fysio kwijt zult zijn.
dat is positief! paardje47 schreef:Onbeperkte hooi en nog geen halve voerschep eiwitarme bix. Ze is absoluut niet nukkig of chagerijnig ze is gewoon vrolijk en alert en glimt als een spiegel. Ook de mest is prima en ze heeft voor haar doen normale energie.Gewoon een gezond en vrolijk paard.
maajjkee schreef:Mijn paard heeft een te hoge spierspanning van zichzelf maar zij heeft dit niet alleen in de rug, ik zou even de dierenarts laten komen om het 1 en ander uit te sluiten.
Yvank_ schreef:Een paard heeft eiwitten nodig voor de spieren... Dus ik zou voer met méér eiwitten maar mínder suiker gaan geven.
Sizzle schreef:Heb je wel met je paard gewerkt tussendoor?
Losmaken heeft alleen zin als je daarna op de juiste wijze de training voortzet. Zet je hem enkel op de wei dan zal hij doorgaans gewoon direct weer in de oude houding gaan staan.
Zie het als lage rugpijn bij kantoor mensen. Dat kun je losmaken maar als niet een juiste sport kiezen hebben ze volgende week weer rugpijn omdat de spieren niet correct ontwikkeld zijn.
Tes22 schreef:Hmm oke. Je zou eens wat extra magnesium kunnen proberen, dat werkt doorgaans goed bij spierspanningsklachten.