Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Just_Sannee schreef:Mijn shetlander heeft zulke plekjes voornamelijk onder zijn buik, voor z'n 'zaakkie', en tussen zijn kaken/onder z'n kin.
Daar zit het meeste haar, en vooral ook echt ondervachthaar, onwijs dik pak, wat amper ademt.
Mijn DA zei dat het wat broeiplekjes/talgophopingen konden zijn, het is ook heel warm op die plekjes.
Mijn shet zit dit jaar ook echt heel dik in z'n vacht.
Ik krab hem op die plekjes voorzichtig en beetje voor beetje komen de korstjes los, daar onder is het gewoon een mooie, roze huid, niet stuk oid.
Nu hij uit z'n vacht komt, heeft hij er veel minder last van.
Patsab schreef:Just_Sannee schreef:Mijn shetlander heeft zulke plekjes voornamelijk onder zijn buik, voor z'n 'zaakkie', en tussen zijn kaken/onder z'n kin.
Daar zit het meeste haar, en vooral ook echt ondervachthaar, onwijs dik pak, wat amper ademt.
Mijn DA zei dat het wat broeiplekjes/talgophopingen konden zijn, het is ook heel warm op die plekjes.
Mijn shet zit dit jaar ook echt heel dik in z'n vacht.
Ik krab hem op die plekjes voorzichtig en beetje voor beetje komen de korstjes los, daar onder is het gewoon een mooie, roze huid, niet stuk oid.
Nu hij uit z'n vacht komt, heeft hij er veel minder last van.
Ga hier in mee, pony hier had precies hetzelfde, dikke wintervacht en dat gaat broeien met dit soort gele talgplekjes, als het goed is zie je ook heel snel weer nieuw haar verschijnen.