Hoef / bekap cursus noord NL?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Hoef / bekap cursus noord NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 18:01

Weet iemand of er in noord NL dagcursussen (natuurlijk) bekappen worden gegeven?

Het is vooral voor mijn persoonlijke ontwikkeling trouwens, ik heb bepaald niet de illusie dat ik daarna hoefsmid ben :)

Hoef natuurlijk vlakbij Emmen heeft momenteel een cursus stop helaas.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:19

Ik start binnenkort weer in Venhuizen (bij Enkhuizen) met de cursus van paardnatuurlijk. Ik heb die al eerder gegeven, maar ik heb nu een betere plek gevonden :-)

Je kunt via paardnatuurlijk een mail sturen en dan kom je op de wachtlijst en krijg je een email zodra er een datum bekend is en kun je je aanmelden.

troi

Re: Hoef / bekap cursus noord NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 18:24

Enkhuizen is ong 2 uur enkele reis das nog wel goed te doen dus! Ik ga een mailtje sturen :-)

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:31

Arabesk, ga jij op termijn ook de vervolgcursus aanbieden? Die zou ik graag doen met stalgenootjes en Venhuizen is flink dichterbij..

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:06

Ja ik wil ook de 'grip op hoeven' gaan geven. En langskomen voor individuele begeleiding bij het bekappen van je paard kan altijd, zéker als je in West-Friesland woont ;-)

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:36

Kun je me via pb een datum van grip op hoeven geven? Twee stalgenoten willen ook mee.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:15

Nee ik heb nog geen data, je kunt wel PN mailen zodat je op een wachtlijst komt en zodra er een datum is, word je gemaild.

Ik kan niet heksen :+. Maar ineens blijkt de animo zodanig veel te zijn dat ik gisteren drie cursussen vol had zeg maar :D

Ik moet hier nog een cursusruimte maken, vergunning voor opslaan slachtafval cat III regelen etc. Dat is niet 123 geregeld allemaal....