slechte huid ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misher

slechte huid ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 15:46

Hey allemaal,
(Hopelijk heb ik het goed geplaatst)

Mijn vp heeft echt altijd iets met de huid. Vorig jaar en nu nog steeds zomerexzeem, paar maand geleden had hij last van schimmel en nu heeft hij luizen.. (Dit wordt al behandeld)
heeft hij nou zo'n slechte huid? Helpt het ook om hem extra vitamines te geven? En hoe kon ik dat doen zonder van voer te veranderen?

:evaw:

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 15:47

Slechte huid niet zozeer. Waarschijnlijk een lage weerstand zodat die van alles op pakt. Alleen eczeem hebben ze of niet dat gaat niet meer over. Maar mijn paard heeft dat ook een periode gehad hoor dat ze verschillende huidaandoeningen had. Zat toch even wat minder in haar vel.

Misher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 15:50

Tigra_ schreef:
Slechte huid niet zozeer. Waarschijnlijk een lage weerstand zodat die van alles op pakt. Alleen eczeem hebben ze of niet dat gaat niet meer over. Maar mijn paard heeft dat ook een periode gehad hoor dat ze verschillende huidaandoeningen had. Zat toch even wat minder in haar vel.

Ojaa dat kan ook! Hij had een half jaar geleden koliek gehad volgens mij. Kan ik ook iets doen om hem weer wat weerstand te geven?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 15:57

Nynkex schreef:
Tigra_ schreef:

Ojaa dat kan ook! Hij had een half jaar geleden koliek gehad volgens mij. Kan ik ook iets doen om hem weer wat weerstand te geven?

Ik heb die van mij tijdelijk een vitamine poeder bijgegeven. Volgens mij was het Prominent van Excellent ofzo.
En verder kijk ik uit met wat ik op haar huid smeer. Blijkbaar is ze ook wat gevoelig aangelegd en kan ze niet tegen alle smeersels voor de eczeem.