Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

SanneRex schreef:Wat ik gehoord heb is dat je wel kan rijden maar het paard niet in het moet zweet werken.
De reden was alleen dat het paard tijdens het zweten het 'spul' eruit zou kunnen zweten.
Geen idee of dat mogelijk is, maar ik doe zelf altijd wel rustig aan na een enting.
Mareintje schreef:SanneRex schreef:Wat ik gehoord heb is dat je wel kan rijden maar het paard niet in het moet zweet werken.
De reden was alleen dat het paard tijdens het zweten het 'spul' eruit zou kunnen zweten.
Geen idee of dat mogelijk is, maar ik doe zelf altijd wel rustig aan na een enting.
Hoi SanneRex
Dat is inderdaad absolute onzin! De enting wordt rechtstreeks in de bloedbaan gespoten. Dat kan er echt niet meer "uit"
Mareintje schreef:SanneRex schreef:Wat ik gehoord heb is dat je wel kan rijden maar het paard niet in het moet zweet werken.
Hoi SanneRex
Dat is inderdaad absolute onzin! De enting wordt rechtstreeks in de bloedbaan gespoten. Dat kan er echt niet meer "uit"
vuurneon schreef:Mareintje schreef:Hoi SanneRex
Eh intramusculair dus. Niet rechtstreeks in de bloedbaan.
) In de bloedbaan spuiten is veel lastiger. Maar ook intramusculair kan her er niet meer uit.