Ik was zelf aan het werk en was mijn moeder erbij, maar het kwam erop neer dat mijn veulen helemaal vast zat tussen de oren en dat hij graat mager is.
Mijn moeder begon zich ook wat te irriteren toen de osteopaat zei dat ze niet aan zijn hoofd moest zitten en hem zo goed als los moest laten, maar dan blijft veulen lief natuurlijk niet staan dus later zei de osteopaat dat mijn moeder hem wel bij zijn hoofd moest vasthouden.
Mijn veulen vind het nogal spannend als een vreemd bij zijn hoofd komt, hij duikt dan als het ware weg, de osteopaat vond dat een teken van vastzitten? (kan ik ook verkeerd hebben begrepen?)
Nu vond ze hem dus ook heel mager terwijl hij een hele bolle buik heeft, maar je kunt zijn ribben opzich wel (een beetje) voelen, dus dat vind ik ook een beetje dubbel.
Nu wil ik hem bijna in de opfok doen en dat vertelde mijn moeder ook en toen zei de osteopaat dat hij dan zeker een hele goede behandeling moet ondergaan want anders komt hij nog erger uit de opfok.
Ik denk niet dat ik hem weer laat behandelen door een osteopaat, misschien als hij volwassen is.
wat is jullie mening over osteopaten en kan een veulen echt al zo vastzitten en veulens hebben toch vaker bolle buikjes en dat je de ribben kan voelen?
Alvast erg bedankt!