Straalkanker iemand ervaring hiermee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Beaubienne

Straalkanker iemand ervaring hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 08:03

Hallo sinds gisteren ontdekt dat mijn paard aan allebei de achterbenen straalkanker heeft. Nu wil ik alles eraan doen om hem te helpen. samen met de kliniek in Utrecht hebben we ernaar gekeken en zij kwamen met de behandeling van het wegsnijden.
Nu zag ik toevallig op internet dat er ook een nieuwe behandeling bekend is ( waarvan Utrecht nog niet weet) dat op hoefsmeden.com staat.
Het heet medical booth.
Heeft iemand ervaring met die medical booth met straalkanker?
Ik ga straks nog bellen met de hoefsmid waarvan de website is maar ben benieuwd of er mensen zijn die deze behandeling hebben geprobeerd en hebben gezien...
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een beslissing te maken!
Dankjewel!!
Xx Beaubiënne

Dott

Re: Straalkanker iemand ervaring hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:47

Ik zou de zoekfunctie even gebruiken. Ik weet dat er meerdere topics zijn (geweest) hierover.
heb er zelf geen ervaring mee.
Heel veel sterkte.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:49

Er is hier iemand die een topic bijhoud over haar paard met straalkanker. even zoeken in de zoekfunctie. Trekpaard tycho

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:51

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:51

desi92 schreef:
Er is hier iemand die een topic bijhoud over haar paard met straalkanker. even zoeken in de zoekfunctie. Trekpaard tycho

Jaan81 heet ze op Bokt volgend mij. Ze heeft een mooi volgtopic van Tycho gemaakt. Alle respect voor haar met de behandeling!

Edit: hierboven zijn de links al gepost :D