mijn jonge hengst ademt zwaar als hij ligt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anietd94

mijn jonge hengst ademt zwaar als hij ligt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 07:32

Hallo,
Toen ik vanmorgen bij mijn paard kwam merkte ik op dat hij heel zwaar ademde terwijl hij lag, een beetje kreunend leek het wel. Nu heb ik dat al eens eerder gehoord en toen ben ik met hem naar de dierenarts geweest, hij heeft geluisterd en hoorde niks afwijkend en zei dat de longen gezond waren. Maar toen ik dat vanmorgen weer hoorde had ik er toch geen goed gevoel bij, mijn paard is 2 jaar en hij doet dit dus alleen als hij ligt. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Wat zouden jullie doen? Ik wil misschien een andere dierenarts bellen die mijn merrie van 14 heeft geholpen want mijn merrie heeft last van stof en die kreeg een kuurtje en krijgt nu nat hooi en dat gaat al een stuk beter.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 07:33

Ligt hij niet gewoon lekker te snurken?

Daniquebyoux

Re: mijn jonge hengst ademt zwaar als hij ligt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 08:18

Dat lijkt mij normaal, is gewoon druk op het lijf. Doet die van mij ook. Als de ene dierenarts zegt dat er niks mis is, dan is er niks mis.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:42

Doen ze bij ons ook hoor
Er word wat af gekreund en gesteund..komt inderdaad door de druk als ze liggen.
Niks ergs dus :)

CloudDancing

Re: mijn jonge hengst ademt zwaar als hij ligt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 22:40

Die van mij ook en die kreunt zelfs als hij heeft gerold en zich uit staat te schudden!!