Dit bericht schreef ik ongeveer 4 weken geleden;
Wij(mijn opa en ik) hebben afgelopen vrijdag(9/1) een ongeluk gehad met Saar en de kar.. We waren heerlijk aan het rijden toen ineens de zweng afbrak en Saar dus geschrokken is en er vandoor gegaan is. Ik heb Saar nog even 'bij me kunnen houden'. Tot de kar ineens stil stond en ik aan de leidsels naar voren ben getrokken en met mijn schouder op het asfalt beland ben. Mijn opa is ook van de kar gevallen maar stond gelukkig snel weer op. Saar is gelukkig omgedraaid en mijn opa heeft haar kunnen pakken. Saar loopt slecht op haar linkerbeen en we denken dat het nog wel even gaat duren voordat ze weer goed gaat lopen..
Ondertussen is het ruim 5 weken na het ongeluk en leek Saar steeds beter te gaan lopen. Vorige week zijn we rustig met wat longeren begonnen (vooral stappen en in totaal ong 5 min linksom en 5 min rechtsom in een drafje). Ze leek dit onwijs goed op te pakken, tot mijn opa gisteren opmerkte dat haar schouder een 'gekke deuk' had. Vandaag ben ik op stal geweest en schrok ik toch wel heel erg... Ik ben zelf voor het laatst op woensdag geweest en toen was er nog niks aan de hand, ook de dagen tussen die dag en gisteren is ze dagelijks in handen geweest en was er niet veel geks te zien.
Ook loopt ze rechtsom, wanneer haar 'slechte' schouder buiten zit niet lekker. Wij zijn van plan de veearts er eerdaags bij te halen maar ik wilde voor die tijd jullie mening wel eens horen.
Haar 'slechte' schouder

Haar 'goede' schouder(de vlekken maken het niet makkelijker)

Ook heb ik nog 2 filmpjes van de stap en draf linksom en rechtsom.
Ik ben erg benieuwd wat jullie zien. Alvast bedankt voor een reactie!
. Ben geen deskundige, maar zou het heel rustig aan doen tot de dierenarts echt vaststelt wat het is.
ik hoop dat Saar snel weer goed loopt. We waren allemaal erg geschrokken op de club van jullie ongeluk.Saar liep zo fijn voor de wagen.