Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cenarodyxa schreef:jammer weer deze reactie... hij staat al anderhalf jaar op deze manier en dat gaat al anderhalf jaar prima.... hij is smorgens 3 uur uit zijn stal en dan eind van de middag nog 2 uur hij zit dus niet alleen maar opgesloten...... dit is de laatste 4 dagen zo.....
ook word hij nog weleens door wat meisjes in de paddock gezet tussendoor en lekker geaaid geborsteld en gekroeld.... dank je voor je antwoord.. ps ik zou ook liever zien dat hij overdag lekker buiten kan ... helaas kan dit niet hier.... daarom ga ik er 2x per dag naartoe 

cenarodyxa schreef:hallo, mijn paard staat in een pensionstal en staat in de winter hele dagen op stal behalve als ik 2x per dag kom om hem te bewegen....
cenarodyxa schreef:jammer weer deze reactie... hij staat al anderhalf jaar op deze manier en dat gaat al anderhalf jaar prima.... hij is smorgens 3 uur uit zijn stal en dan eind van de middag nog 2 uur hij zit dus niet alleen maar opgesloten......
Ik gok dat hij gewoon last heeft van zijn benen door het stilstaan de hele dag, of nouja 19 uur per dag... cenarodyxa schreef:ik denk dat mijn paard meer beweegt dan menig paard wat hele dag in de wei ligt of staat..... hij beweegt 5 uur per dag .... dit doet hij zoals eerder gezegd al anderhalf jaar op deze manier.. lijkt me sterk dat hij daardoor nu ineens last heeft van het in stal staan..... focussed.... ik kan alles doen aan zijn benen en lijf... hij geeft nergens pijn aan.. ik hou het in de gaten dank je