Mijn fries heeft rond zijn mondhoek witte stipjes. Het begon met 1 iets grotere (hooguit 1 milimeter, maar lijkt op de huid te liggen) maar lijkt zich wel uit te breiden naar meerdere kleinere. Hoorde laatst wel dat het iets van wratjes kunnen zijn? Heb nu helaas geen foto, maar kan ik morgen maken en plaatsen. Maar als iemand een idee heeft wat het zou kunnen zijn, zou dat heel fijn zijn om alvast even op google te zoeken. Of als iemand al direct een oplossing weet, zou helemaal super zijn. Uiteraard komt de DA te pas zodra het nog erger wordt.
Het lijken wel kleine witte wratjes die echt op de huid liggen. Maar zit wel echt goed vast.(En nee heb er niet keihard aan zitten punnekken, probeerde alleen wel, toen het er 1 was, met mijn vinger weg te vegen.
Het kan meerdere oorzaken hebben. En hoeft dus niet het papiloma virus te zijn. Wat overigens meer op wratten lijkt dan witte stippen. Het ligt er dus ook aan hoe die stippen er nu echt uitzien. Ik zou gewoon even overleggen met je DA wat het is en hoe te behandelen. Witte stippen (en dan echt stippen zonder wraten) kan ook betekenen dat er voedingsstoffen missen. Het kan dus van alles zijn.