Maar mijn vraag is nu, hoeveel mag mijn pony van de Haven Slobber Mash?

Ik hoop dat ik reactie's krijg, want het is best wel dringent.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarliez schreef:Ik geef mijn paard van 175 2 kilo op een dag. 1 kilo in de ochtend en 1 kilo in de avond.
Dus voor een pony zou ik het halveren en dan zie je vanzelf wel of ze te snel dik wordt, dan minderen en wanneer ze niet dikker wordt vermeerderen en wanneer het goed gaat zo houden
barbar schreef:Hoeveel is zo'n halve plak hooi, is het een half plakje van zo'n klein baaltje, in dat geval krijgt ze erg weinig, of hebben julie van die grote (400kg) balen.
Ik zou beginnen met 1 keer per dag een halve schep.
xmarliez schreef:Ik geef mijn paard van 175 2 kilo op een dag. 1 kilo in de ochtend en 1 kilo in de avond.
Dus voor een pony zou ik het halveren en dan zie je vanzelf wel of ze te snel dik wordt, dan minderen en wanneer ze niet dikker wordt vermeerderen en wanneer het goed gaat zo houden
Mehelia schreef:xmarliez schreef:Ik geef mijn paard van 175 2 kilo op een dag. 1 kilo in de ochtend en 1 kilo in de avond.
krijg jou paard ook brok?