Ik weet niet zeker of dit goed staat maar ik kon op het andere forum geen berichtje plaatsen en ik heb jullie hulp heel hard nodig
.Ik heb een perzische kat van 16 jaar. Hij is 1 a 2 maanden geleden heel ziek geweest. Veel overgeven en niet willen eten.
Ook had hij bijna geen kracht in ze achter poten en kon niet eens op de bank springen. Wonder boven wonder is hij er weer helemaal bovenop gekomen. Echt weer helemaal fit, zonder moeite op de bank, eten als een dijker. Dus wij natuurlijk erruug blij en opgelucht
maaaaaar...Nu heeft hij sinds toen af een toe een soort spastische aanval. Vaak wordt hij wakker en maakt dan een rare kronkel.
Alsof iemand zn staart naar zn kop trekt. Hij lijkt totaal niet in paniek. Maar probeert er wel uit te komen. Hij houdt zn staart helemaal opgekruld en kan niet op zn achterpoten staan. Duurt steedsmaar paar minuten.
Ik hoop dat jullie mij er meer over kunnen vertellen! Eventueel wat ik er tegen kan doen! Heb nu het idee dat steun en wat tegendruk hem wat helpt maar hor er graag meer over! Alvast heel erg bedankt.