ja de titel zegt t al maar mijn pony heeft aan de binnen kant van z'n been een rood rondje ( soort wond) met geel spul er om heen en hij heeft allemaal kleine harde stukjes op z'n nek, is dat schimmel ?
Zou goed kunnen. Ik zou een flesje Imaverol gaan halen.
Juliana1
Geplaatst: 15-01-15 17:44
Misschien moet je de dierenarts erbij laten komen als niemand weet wat dit is! Anders kun je je paard zomaar een verkeerd middel geven en dan wordt het er niet beter op...
Ik vind het eerlijk gezegd niet op schimmel lijken ( onze paarden hebben schimmel gehad en dat zag er anders uit) . Ik zou hier niet zomaar imverol op gaan smeren . Dierenarts er naar laten kijken is het verstandigst en niet zelf zo maar wat gaan proberen .
ja sorry maar dat is alleen voor de komst en dan nog allemaal dingen erbij, vorige keer voor de tandarts waren wij voor verdoven en nakijken ook al bijna 400€ kwijt belachelijk duur hier
heb net aan een vriendin van me moeder gevraagd die veel weet over medicijnen voor paarden enzo en die zegt dat het een wond is die ontstoken begint te raken en heb van haar iets gekregen dus dankje voor jullie reactie