Onlangs heb ik de rekening binnen gekregen van de dierenarts. Niks geks aan na een bezoek aan de kliniek, echter Staan er bedragen op wat ik ronduit "veel" vind. En vraag mij daadwerkelijk af of dit wel een normale prijs is.
Uiteraard is er al contact opgenomen met de desbetreffende dierenarts om te vragen of deze prijzen kloppen.
Mijn grote vraag, Wat betalen jullie voor tensoplast hoef broei verband?
2 rollen per keer kost mij €102,80. Omgerekend zo €51,40 per rol!
Suzanne F.
Geplaatst: 14-01-15 15:31
Klinkt erg duur. Maar hoe breed was het? En hoeveel zat er op een rol?
Als de behandeling er nou nog bij inzat kon ik er wellicht mee leven. Maar helaas behandeling aan de hoeven is apart verrekend, evenals kliniek consult kosten omdat ik daarheen gegaan ben. Medicaties zijn ook nog apart op de rekening, evenals de overnachtingen(wat logisch is)
Staat letterlijk " tensoplast hoef broei verband 2 x 102,80,-"
En dat is 1 behandeling, ze hebben 3 x om de 2 weken ingepakt. Dus in betaal al 3 x 102,80 aan verband!
Jet
Geplaatst: 16-01-15 10:22
Het is inderdaad een behoorlijke prijs, maar ik denk dat er niet alleen die tensoplast is gebruikt voor een hoefbroeiverband. Dat hij het zo noemt is misschien niet handig, maar het is wel gebruikelijk dat je daar ook animalintex bij gebruikt, dat kost ook weer, hoewel ook dat rond de € 10,-- ligt per verband.
Ik ben wel benieuwd wat je dierenarts antwoordde op jouw vraag over die kosten daarvan.