Witte melkachtige urine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

talievlietie

Witte melkachtige urine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 18:36

Ik heb net de stal uitgemest en ik zag dat mijn ruin melkachtige urine heeft geplast.
Is me niet eerder op gevallen, komt omdat ik net weer thuis ben van een week.
Het is was wel helder volgens mij en ook niet dik of zoiets.
Zat volgens mij ook nog wat 'gewone' urine bij als ik het goed zag (niet heel goed licht er bij gehad)
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan het nergens vinden online?!

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:38

talievlietie schreef:
Ik heb net de stal uitgemest en ik zag dat mijn ruin melkachtige urine heeft geplast.
Zat volgens mij ook nog wat 'gewone' urine bij als ik het goed zag (niet heel goed licht er bij gehad)

Is het niet gewoon oude urine?
Volgens mij kan het wel als je een week niet uitgemest hebt, dat het dan oud wordt en er idd een wittige laag op komt.

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 18:40

Freya6 schreef:
talievlietie schreef:

Is het niet gewoon oude urine?
Volgens mij kan het wel als je een week niet uitgemest hebt, dat het dan oud wordt en er idd een wittige laag op komt.

Stal word elke dag uitgemest!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:43

Ik zou het gewoon in de gaten houden. Zie je hem wel eens plassen? Als het kan, probeer het dan op te vangen in een schone emmer (echt schoon dus geen restjes hooi/voer/stof). Mocht het er dan verkeerd uit ziet of raar ruikt kan je het altijd bij de dierenarts afleveren voor urine controle.

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 18:44

Stybba schreef:
Ik zou het gewoon in de gaten houden. Zie je hem wel eens plassen? Als het kan, probeer het dan op te vangen in een schone emmer (echt schoon dus geen restjes hooi/voer/stof). Mocht het er dan verkeerd uit ziet of raar ruikt kan je het altijd bij de dierenarts afleveren voor urine controle.

Ik ben zelf helaas weinig thuis. En ik zie hem sowieso bijna nooit plassen. Hij timed het goed haha. Er ligt namelijk 9 van de 10 x wel gewoon plas in de stal als ik ze sochtends naar buiten doe als ik er ben.

talievlietie

Re: Witte melkachtige urine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 18:55

Oh mijn broer gevraagd en hij was gister vergeten de stal uit te mesten dus met beetje geluk is morgen gewone urine!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:03

Oh haha laten we het hopen!