Ervaring stamceltherapie peesblessure.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSanneE_98

Ervaring stamceltherapie peesblessure.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 11:53

:wave:

Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met stamceltherapie op het gebied van peesproblemen bij paarden.
Heeft het het herstel bevordert? Wat waren de kosten? Hoe lang heeft het herstel geduurd? Wat heeft u gedaan na de therapie?

Alvast bedankt!

quintusgl

Re: Ervaring stamceltherapie peesblessure.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:12

Wij hebben het niet gedaan maar de kosten zouden rond de 900,- zijn (dit is alleen de stamceltransplantatie en verblijf. De rest van de revalidatie zit hier niet bij.

SilvanoN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:06

Bij mijn paard zijn stamcellen in het gewricht geplaatst voor nieuw kraakbeen. Het kraakbeen is beschadigd door chipje. Stamceltherapie koste 950 euro, gehele operatie en nazorg totaal 2000. Paard mocht ik na 4 dagen weer ophalen. Het was erg pijnlijk aan het begin. Ik zit nu op 4 maanden stalrust, half uurtje stappen aan de hand (paard zwaar adhd stuiterdestuiter). 50% kans op herstel voor de sport. Binnenkort weer voor controle en hopelijk mag ze dan weer los bewegen.
Er was geen keuze, maar ik vind het zwaar om het paard zo lang op stal te moeten houden.