Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 

melcior schreef:De laatste keer dat ik bij de DA was hier voor zei hij dat hij een paard hiermee zelfs nog zou goedkeuren [...]
luffwinny schreef:Wij hebben een jaar met ons paard bij emmeloord gelopen , helaas kwamen hun niet verder . ( goeie kliniek maar voor verdere traning kwamen hun niet verder). Toen zou die met pensioen gaan , helaas werd die zo slecht dat we hem wouden inslapen . We hebben toen equicare plus ingeschakeld voor laatste optie , en gelukkig eeh hele goeie . Hun beloofde dat mijn paard met 8 weken pijnvrij zou zijn ( wij waren erg sceptische omdat we al jaar bij goeie kliniek hadden gelopen) . Maar ze hadden gelijk , mijn paard is nog nooit zo goed geweest in al die jaren, bij emmeloord bleef die maar onregelmatig en nadat equicare plus is geweest heeft die nooit meer onregelmatig gelopen en je kent hem niet meer terug ( hij speelt weer , ziet er totaal anders uit kwa houding en loopt zoals het hoort ). ( ze hebben hem behandeld , hoefsmid van hun is geweest en moesten elke dag oefeningen doen om hem los te houden en naar de voer werd gekeken . ( karin is zelf ook da ). Heb niks andere dan respect voor hun want dankzij hun is mijn paard er nog . ( en betaalbaar )