Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Havens NATURAL BALANCE
Voor verschillende paarden- en ponyrassen kan een teveel suiker in de voeding voor problemen zorgen, zoals insulineresistentie en hoefbevangenheid. Daarom heeft HAVENS Natural Balance ontwikkeld; een uniek product zonder toegevoegde suikers en geheel melassevrij.
Deze kerngezonde muesli bestaat voornamelijk uit ontsloten granen, veel vezels en extra dinkelspelt en bevat knoflook. Verder is het melasse- en havervrij en IDEAAL VOOR SENIOREN!
Dit spreekt mij aan vanwege het uitgevonden voor HB en voor senioren.
http://www.paardenvoeders.nl/voeding-voor-gezondheid/
kiki1976 schreef:Ik zou voor een vitamine/mineralen korrel gaan.
Bv de Metazoa SFB heeft een suiker/zetmeel gehalte van samen maar slechts 4.8%. Vrij van melasse, graan, GMO en soja.
Goede resultaten bij (ex) bevangen, IR, koudbloeden, warmbloeden.
Het lijkt best een dure korrel, maar je geeft maar 50 gram per 100kg lichaams gewicht.
Voor 20 kilo € 29,95
Mijn paard krijgt het nu een jaar en doet het er echt super op. Ik doe ca 3 mnd met een zak.
Kijk anders eens op de website van Metazoa voor een dealer punt bij jouw in de buurt (zijn ook webwinkels die het voordelig verzenden).
ElineGC schreef:kiki1976 schreef:Ik zou voor een vitamine/mineralen korrel gaan.
Bv de Metazoa SFB heeft een suiker/zetmeel gehalte van samen maar slechts 4.8%. Vrij van melasse, graan, GMO en soja.
Goede resultaten bij (ex) bevangen, IR, koudbloeden, warmbloeden.
Het lijkt best een dure korrel, maar je geeft maar 50 gram per 100kg lichaams gewicht.
Voor 20 kilo € 29,95
Mijn paard krijgt het nu een jaar en doet het er echt super op. Ik doe ca 3 mnd met een zak.
Kijk anders eens op de website van Metazoa voor een dealer punt bij jouw in de buurt (zijn ook webwinkels die het voordelig verzenden).
Bedankt, dat valt inderdaad heel erg mee qua kosten en hoelang je ermee doet.
Ook heb ik nog een shetlander van 1 moet hij nog wat speciaals krijgen?