Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mindy_dukkie schreef:Dierenarts is al geweest maar zei dat we zo door moesten gaan en da het dan vanzelf goed zou komen.. hadden we dus niks aan.. hij is twee weken geleden nog ontwormd
mindy_dukkie schreef:Dierenarts is al geweest maar zei dat we zo door moesten gaan en da het dan vanzelf goed zou komen.. hadden we dus niks aan.. hij is twee weken geleden nog ontwormd
mrie schreef:Als een paard aan het groeien is willen ze soms wel eens een periode mager zijn. Doe het rustig aan, meer voeren helpt niet, dat wordt allemaal in de groei gestopt. Heb een beetje mededogen. Ik weet niet hoeveel je doet met hem maar misschien moet dat een poosje nog minder
tjady schreef:Ik schrik eerlijk gezegd wel van de foto vooral de laatste. Wel goed dat je van alles probeert om hem op gewicht te krijgen. Ik zou ook bloed onderzoek laten doen. Kijken of hij ergens te kort aan heeft en kijken of er mogelijk toch een wormbesmetting is. Ook voorlopig niet trainen.
Naast onbeperkt hooi zou ik hem seniores priores gaan voeren. Het zal wel even duren voor er kilo's aankomen denk ik.