Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
kan helaas niet anders. Hij heeft er zelf niet veel last van gelukkig. Pandora2 schreef:Hier om de 6 à 7 weken een kuur met psyllium vezels ( van bij Makana, is de goedkoopste) gedurende 6 dagen ( 150gr per dag ongeveer ) aan de merrie die op een compleet afgegraasd stuk land staat. De andere 2 geef ik zo'n 4x per jaar een kuur. Nog nooit ellende gehad...
Pacific schreef:Pandora2 schreef:Hier om de 6 à 7 weken een kuur met psyllium vezels ( van bij Makana, is de goedkoopste) gedurende 6 dagen ( 150gr per dag ongeveer ) aan de merrie die op een compleet afgegraasd stuk land staat. De andere 2 geef ik zo'n 4x per jaar een kuur. Nog nooit ellende gehad...
Dat dacht ik ook, maar G_entle plaatst nu net wel een link waar het flink goedkoper is!
Hier ook psylliumvezels. Mijn Shetlander krijgt 5 dagen lang 50 gram per dag, 4 x per jaar.
Die link die G entle plaatste zie ik 1 kg psyllium vezels voor 19.99euries....bij Makana voor 11.90euries...
Pandora2 schreef:Pacific schreef:
Dat dacht ik ook, maar G_entle plaatst nu net wel een link waar het flink goedkoper is!
Hier ook psylliumvezels. Mijn Shetlander krijgt 5 dagen lang 50 gram per dag, 4 x per jaar.
Die link die G entle plaatste zie ik 1 kg psyllium vezels voor 19.99euries....bij Makana voor 11.90euries...
![]()
. In ieder geval bedankt voor de link, ik kan er wel iets mee!
G_entle schreef:Nou ik weet eigenlijk niet of ze het op gewicht doen, wat wel logisch is als ik er nu over na denk aangezien gentle toen wel +/- 500 kilo woog.
Ik vind de verhalen ook erg verschillend en maakte me daar zo zorgen om dat ik de kliniek nogmaals heb gebelt om te vragen of ik het wel goed begrepen heb, maar ze zeiden echt 2 maal daags 500 gram bij de slobber. Met veel water natuurlijk en gelijk geven.