slobber mash

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fotsy

slobber mash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 21:17

Mijn paard heeft een rare eetgewoonte := . Het lijkt of ze kwispelt met haar staart bij het eten van slobber mash. >;)
Als ze korrels krijgt staat ze rustig te eten tot alles op is en doet niks met haar staart.

Maar bij slobber mash, doet ze heel raar *\%/*
http://youtu.be/AOrpHKQkEkI

En dit gaat zo door tot haar bak helemaal uitgelikt is.

Zou dit van blijdschap zijn, ik vermoed toch dat ze het leuk en lekker vind.

Aja ze heeft een dikke buik :o maar dit komt omdat ze in maart moet veulen :D en ze deed deze rare staartbewegingen al voor ze drachtig was ook.

yentlnienke

Re: slobber mash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:18

Doet ze het echt alleen bij het eten. Of misschien ook bij andere activiteiten waar ze blij van wordt?

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:19

Is het niet omdat je achter haar staat? :)

pennie17

Re: slobber mash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:22

Volgens mij wordt ze gewoon erg blij van de slobber!
Mijn paard vindt het ook geweldig!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 21:23

doet ze enkel bij het eten van slobber en nee zeker niet omdat ik achter haar sta :o
Sinds ze drachtig is heb ik al tientallen filmpjes van haar buik enz terwijl ik achter haar sta als ze aan het eten is en nooit doet ze dit.
Ze doet dit altijd en alleen als ze slobber eet. Anders nooit nee, tijdens het rijden is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen, zou ik eens moeten vragen aan trainer maar ik heb er al meer dan drie jaar niet meer mee gereden.

Ooit dacht ik eens dat het misschien kwam omdat het te warm was ofzo maar dan heb ik ze eens gemaakt met koud water en net hetzelfde effect :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:51

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 21:04

oh ja even gespiekt in het topic en heb haar gevraagd om even te komen kijken of haar merrie hetzelfde doet.
Dank u.

Menige mensen zeggen dat het van enthousiasme is en dat zal het wel zijn denk ik.
In het andere topic zat men te denken aan nijdigheid tijdens eten maar dat kan niet. Mijn hengstje heeft dit en das toch een andere manier van zwieren met staart en bovendien liggen zijn oortjes plat, terwijl je op het filmpje duidelijk ziet dat mijn merrie haar oren naar voor gericht staan.

Rare wezens die paarden, zo onvoorspelbaar :D