jowien schreef:Ik zou eerst kijken welke merken er verkocht worden in de winkel waar je meestal je voer koopt. Dat scheelt een heel aantal merken. Bijna alle merken hebben wel een basismeusli.
En vraag in je winkel om probeerzakjes, dan zit je niet meteen aan een hele voorraad vast als ze het niet lust. Soms kan dat ook via de website van het merk.
Waarom wil je geen olie, wordt ze snel dik? Anders kan het geen kwaad, en sommigen vinden het juist lekker. En mag er haver in of absoluut niet?
Dat is een goede. Ik zit zelf in de buurt van Welkoop en Ranzijn. Luzerne voer ik van Hartog.
Olie ben ik zelf niet echt een voorstander van. Wil het liefst zo puur mogelijk en in olie zit (volgens mij) toch wel veel extra. En alsnog wil ik een ander merk muesli, daar helpt olie niet tegen.
maar, waarom zou ik olie voeren? Even uit interesse, heb haar nog niet zo lang, dus het is nog een beetje zoeken
Haver.. kan. Maar niet als ze er druk van wordt. Ik rij haar nu niet zoveel (natte rijbak, osteopaat net geweest..) dus ze moet er niet druk van worden!
Ze komt wel de hele dag buiten, dus in principe is wat energie extra geen ramp, ze kan het wel kwijt