Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Schijnbaar ziet de DA het niet als heel ernstig en ze zegt ook steeds dat we maar gewoon moeten afwachten hoe het zich vorderd.
En ja, ik heb het goed begrepen van de ontstekingen. Bovendien is het nu nog steeds bij tijd en wijlen warm en soms zitten er ook wat bulten/verdikte plekken op de benen.
Misschien kan ik wel een foto proberen te maken van de stand zoals ie nu is. Zie je daar iets aan? Citaat:FriesWytske: ik weet wat biest is, ik begrijp alleen niet jouw directe samenhang met dit. Ik heb de dierenarts niet gehoord over dingen als schoonspoelen of doorspoelen. Ik ga het wel aan haar vragen. We hebben er de eerste maanden gewoon steeds vertrouwen in gehad dat dit over zou gaan.
Knakker: wat zijn dat precies voor kuren? Dankjewel
Fokfanaat: ik heb enkele foto's gemaakt van de hoeven een paar maanden geleden voor de hoefsmid. Hoe kan ik die hier direct in beeld plaatsen? Verder wil ik wel foto's maken van haar benen, maar daar zie je niet veel aan ben ik bang. De dikke winterharen zorgen ervoor dat de 'bulten' verstopt zitten en een ontsteking zie je zo moeilijk op foto's heMisschien kan ik wel een foto proberen te maken van de stand zoals ie nu is. Zie je daar iets aan?