Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haar achterhand volgt heel mooi, moesten we geen springschoenen hebben waren heel haar voorhoeven kapot geweest want ze draagt haar gewicht mooi op haar achterhand en zet ver onderin
Ze loopt nu ook mooi nageeflijk, maar ze heeft nog wat problemen in de galop :p

Over de rug hoef ik me (voorlopig) blijkbaar niet al te veel zorgen over maken, wat toch wel een hele opluchting is
JulieP schreef:Dankjullie voor alle antwoorden! Sebiet ga ik naar m'n pony en zal ik de ogen met uitgekookt water uitkuisenOver de rug hoef ik me (voorlopig) blijkbaar niet al te veel zorgen over maken, wat toch wel een hele opluchting is
) geerke schreef:JulieP schreef:Dankjullie voor alle antwoorden! Sebiet ga ik naar m'n pony en zal ik de ogen met uitgekookt water uitkuisenOver de rug hoef ik me (voorlopig) blijkbaar niet al te veel zorgen over maken, wat toch wel een hele opluchting is
maar had die GP ruiter dat ook niet gezegt dat die rug wel mee viel?![]()
Die heeft er toch veel verstand van?
Jet schreef:Dat overbouwde haal ik ook niet zo uit de foto, eerder dat ze een wat holle rug heeft waar je zit. Je kan daar wel wat fysio-oefeningen voor doen, die kan je wel op internet vinden.
Als ze haar rug beter opbolt zal ze ook minder last hebben van het vangen dat ze heeft.
Ik zal proberen een foto te maken straks! Gisteren zag ik nog geen verandering aan haar oog... Voor alle zekerheid toch maar even DA bellen? Ik zal er nog een foto van maken, want een vriendin in mijn klas, die haar papa, is assistent van een dierenarts die paarden behandelt en hij zei dat elk paard hier soieso een beetje last van heeft, maar wat is een beetje? Dus ik zal een foto trekken hoedat het er vandaag uitziet!
Ik was weeral eens een beetje overbezorgd... :p Maja, ik wil ook enkel het beste voor mijn peuwn
Ik heb 1 x een zalfje moeten smeren en dan nog verder doen met kamilledoekjes en nu is het gewoon een beetje vuil, maar geen lange slierten meer

Ik heb ook haar ouders & grootouders nog eens gegoogled om foto's te bekijken en het viel me op dat alle paarden langs haar vader haar kant, en haar grootmoeder ook overbouwd waren... De meeste waren zelfs nog feller overbouwd dan mijn paardje! Kan het hier iets mee te maken hebben?