Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik hou het goed in de gaten, vertrouw ik het toch niet is de DA snel gebeld..
Die van mij was licht bevangen/zat er tegenaan (weten we niet) en sindsdien voel ik ook iedere dag een harde nek, warme hoeven, zie ik kreupelheid terwijl er helemaal niks aan de hand is, ik ben een behoorlijke zenuwenlijder geworden hierdoor.
Als het toch niet goed is zie je dat snel genoeg.
Ken elke theoretische oorzaak van kreupelheid wel, dus ik haal me al snel de ergste dingen in het hoofd. Hij zag er ook wel erg zielig uit zo kreupelend in draf
mirgino schreef:ik vraag me af wat mensen weerhoud om hun DA te bellen als hun paard kreupel is![]()
ben ik zo`n muts die gelijk belt [ en altijd was er ook letsel ] of wachten jullie gewoon lang?
zetten jullie het paard wel op rust?
ik vind idd wat al eerder gezegd is de DA heeft er voor geleerd en heeft er meer verstand van dan ik
nu hou ik er al helemaal niet van als mijn dier met pijn staat, maar benen zijn erg kwetsbaar
Danique_G schreef:Is hij het gewend om 12 km te lopen met zoveel tempo?
Maken ritten tot 40 km en vooral draf (hij kan 2 uur nonstop draven zonder problemen). Rit van eergisteren was eerder rustig te noemen omdat een vriendin met haar pony mee was en die heeft minder conditie.
mirgino schreef:ik vraag me af wat mensen weerhoud om hun DA te bellen als hun paard kreupel is![]()
ben ik zo`n muts die gelijk belt [ en altijd was er ook letsel ] of wachten jullie gewoon lang?
zetten jullie het paard wel op rust?
ik vind idd wat al eerder gezegd is de DA heeft er voor geleerd en heeft er meer verstand van dan ik
nu hou ik er al helemaal niet van als mijn dier met pijn staat, maar benen zijn erg kwetsbaar