Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar wat het is? Geen idee... Somebitch schreef:Ik ken iemand zijn paard die dit ook had. De back on track beschermer werkte super, na twee keer gebruiken zag je het al goed wegtrekken.maar wat het is? Geen idee...
geerke schreef:zou ook een OCD kunnen zijn.Is er weleens een foto van genomen?
Jasmijn159 schreef:Het lijkt gewoon een overvulling van het gewricht. Als je het aan de ene kant induwt, wordt het dan aan de andere kant groter?
Ik zou voor de zekerheid toch die sprong op de foto willen om iets van artrose of OCD uit te sluiten, daar hoeven ze nog niet direct kreupel aan te gaan terwijl er al wel zwelling kan zijn..
Ik vind het er niet uit zien als spat
geerke schreef:Spat begint niet als een verbening,dat komt pas als het gestabiliseert is.
Ik denk eerder aan een OCD.Dat vocht komt ergens vandaan.Zou een irritatie van een stukje rondzwerfend bot kunnen zijn.
Laat maar foto's maken,dat brengt meer duidelijkheid.
geerke schreef:het is een kijkoperatie,en kost hier ongeveer 800 euro.Maar geen idee wat het in Nederland kost.
Wacht er niet te lang mee,het is duidelijk dat het met rust niet minder word.Voordat er schade is aangericht aan het gewrichtskapsel.(als het OCD is...ik heb natuurlijk geen rontgen-ogen maar het lijkt er wel op)