Ik heb al even met de zoekmachine gezocht maar daar kwam eigenlijk weinig uit. Ik weet dat er een eczemerstopic is maar ik dacht ik zoek even iets breder.
Mijn IJslander is eczemer, dat is aardig onder controle (voer, landbeleid, dekens,enz enz). Helemaal weg krijg ik het niet. Ik smeer bij grote eczeemuitbraken Derfen (niet in de volle zon en ook niet onder een eczeemdeken) dit is niet vaker dan eens in de twee weken. De stank blijft sowieso een aantal dagen hangen en dan is de aanval meestal alweer geweken. Ik heb namelijk vernomen dat Derfen bij veel gebruik schadelijk kan zijn voor sommige organen.
Ze heeft dit jaar nagenoeg niet geschuurd op 1 flinke aanval na, toen ik een weekje weg was. Jammer de bammer want dit heeft wel een stuk manen gekost en een hoop ongemak bij mijn merrie. Nu is mijn Derfen Lotion bijna op en wilde ik nieuwe gaan bestellen op de Paardendrogist want ik vind het fijn om het in de kast te hebben staan. Hierbij stuitte ik op de Derfen Cutene. Nu is mijn vraag aan jullie, wat moet ik mij hierbij voorstellen? Is dit een herstellende creme of is dit de zwarte teerachtige zalf? Als dit wel herstellende creme is, wat zijn jullie ervaringen met dit product? Ik las wel dat er een aantal super bestanddelen inzitten.
Je kunt eventueel gewoon vrijblijvend naar de paardendrogist mailen of het een herstellende creme is of een teerachtige zalf, krijg je gewoon (snel) antwoord Succes!
Het ging mij specifiek om dit middel en de samenstelling eigenlijk. Dus ik vond het meer hier passen. En sja dan krijg je maar 1 antwoord.. Als je de paardendrogist belt dan.
tamary
Geplaatst: 20-08-14 23:38
Omschrijving en ingrediënten site paardendrogist geven aan herstellende zalf. Er staan 2 beoordelingen bij, beide heel tevreden.